Zwemmen met dolfijnen & Sandy Beach

10 juli 2015 - Pearl Harbor, Verenigde Staten

Donderdag vertrokken we rond negen uur richting Sea Life Park. Om elf uur stond namelijk de 'swim royale' op de planning. Eerst zijn we naar de dolfijnenshow geweest, daarna kleedden we ons om en gingen we naar het bassin. De dolfijnen wachtten al op ons. We kregen allemaal eerst een kus en daarna zwommen we dieper het water in. De dolfijnen zwommen langs ons en we mochten ze aanraken. Daarna werden we door hen uit het water geduwd en mochten we zelfs aan hun rugvin meezwemmen. Het was naar onze zin veel te snel voorbij, maar wat was dit een ervaring! We zijn uiteindelijk tot half twee in het park gebleven, daarna reden we via de prachtige weg met veel mooie uitkijkpunt richting het hotel. Onze laatste stop was Sandy Beach. Er waren erg hoge golven, dicht bij de kust en we besloten om even te gaan zwemmen. Meteen werden we omvergekegeld een ietwat verbijsterd probeerden we weer overeind te komen. We hebben ontzettend veel plezier gehad en Sandy Beach is dan volgens ons ook een grote aanrader.