Kauai

14 juli 2015 - Hawaï, Verenigde Staten

We zitten nu al drie dagen in Kauai, het tweede eiland deze vakantie. Helaas was de eerste dag niet bepaald vlekkeloos verlopen. Niet alleen was onze ruimbagage kwijtgeraakt, onze gehuurde auto bleek nadat we op anderhalf uur van het verhuurbedrijf waren ook niet goed te zijn en dan was de reservering van ons huisje ook nog eens niet goed gegaan. Na twee uur wachten mochten we éindelijk naar binnen, om vervolgens weer naar het vliegveld te moeten en daarna onze auto om te ruilen. Maar goed, we kregen onze bagage terug en om al het ongemak te compenseren kregen we een suv mee.

De volgende dag begonnen we dit eiland te onderzoeken. Groener dan Oahu, maar ook bergachtiger. We bezochten 'de Grand Canyon van Maui'. Toen we naar de korte hike iets gingen eten viel het op dat er kippen zijn. Veel kippen. Dat hadden we zeker niet verwacht! We reden de mooie weg naar beneden waren veel mooie uitkijkpunt en we kwamen pas laat weer in het huisje aan.