Maui

22 juli 2015 - Maui, Verenigde Staten

We zitten momenteel op Maui, soms wel het mooiste eiland ter wereld genoemd. Na onze vlucht haalden we onze auto op en reden we naar ons huisje. We zitten op een ontzettend mooi terrein, op loopafstand van het strand. Nadat we daar even hadden rondgekeken gingen we nog even zwemmen. Vroeg naar bed, want de volgende dag ging de wekker om vijf uur! Om half zes vertrokken we richting Hana. Het regende ontzettend, maar voordat er halverwege waren klaarde het op. De weg was ontzettend bochtig een we deden bijna drie uur of de 43 mijl lange weg. Eenmaal aangekomen in Hana was alles nog dicht. We reden naar 7 pools national park. Daar hebben we gezwommen onder de waterval. Het was nog een hele klus om bij het water te komen! Het was heerlijk water, zeker omdat het zulk warm weer was. Het was zelfs mogelijk om onder de waterval te zitten. Nadat we gezwommen hadden keken we nog even tijd voordat we aan de terugreis begonnen. Onderweg stoppen weer nog voor het beroemde bananenbrood. We hadden de hele tijd prachtig weer en stopten om de haverklap om van het mooie uitzicht te genieten. Toen we rond een uur of half zes thuis kwamen konden we terugkijken op een prachtige dag!