Krater & surfen

25 juli 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vrijdag was het tijd om de krater te bezoeken! We reden de kronkelende weg naar boven een kwamen een paar overactieve mensen tegen die dachten dat de Tour de France dit jaar in Hawaï gehouden werd. Toen we op de top aankwamen was het nog onbewolkt en we hadden een prachtige uitzicht op de krater. We liepen nog een kleine trail langs nog met afgronden. Het was heel anders dan de rest van Maui. Nadat we nog de zeldzame bloemen die alleen op deze krater groeien bekeken hadden, begonnen we naar beneden te rijden. Die middag hebben we nog even rondgekeken en onze avond brachten we door op het strand en in het zwembad.

Vandaag stond Sanna's surfles op de planning. Alle begin is moeilijk, maar ze stond een paar keer en er zijn mooie foto's gemaakt. Dit is zeker voor herhaling vatbaar! Morgen moeten we Hawaï alweer verlaten een daarom hebben we de rest van de dag niet veel met gedaan. Beetje de tassen inpakken, beetje op het strand gehangen. We hebben nu al heimwee! Na het eten gingen we nog even naar het strand. Terwijl er in het water zaten zagen we golven van meer dan twee meter hoog! Met de prachtige zonsondergang een bergen op de achtergrond was het een mooi plaatje en een geweldige afsluiting van een geweldige tijd!