Snorkelen & kokosnoten

13 juli 2015 - Kauai, Verenigde Staten

Deze vakantie stond ook snorkelen op de planning. We hadden het allemaal nog nooit gedaan, dus ik was benieuwd naar hoe het zou gaan. We werden met een busje opgehaald en naar Hanauma Bay gebracht. Na een korte uitleg over onze snorkelmaterialen waren we op onszelf aangewezen. We moesten eerst nog het park binnenkomen. Nadat we betaald hadden, kregen we een film te zien over het koraalrif. Daarna konden we eindelijk beginnen! Nadat onze bril goed zat en we het zand uit onze flippers hadden gehaald konden we beginnen. Eerst hadden we nog moeite met het onder water ademhalen, maar binnen een paar minuten hadden we het aardig onder de knie. We hebben ontzettend veel vissen gezien, meer dan ik verwacht had. Veel te gauw was onze tijd voorbij en werden we terug naar het hotel gebracht.

Zaterdag hebben we een roadtrip rond het eiland gemaakt, langs prachtige stranden. Bij Turtle Bay zagen we een stuk of zeven schildpadden. Bij een tentje kochten we wat ananas en dragon fruit, een soort kiwi. Van een aardige mevrouw kregen we een kokosnoot omdat het niet lekker vond. Ik vind het ook niet bepaald lekker, maar mijn dochter heeft hem helemaal leeggedronken. De dag werd afgesloten op Waikiki Beach.